Interim diensten

Wanneer het topdrukte is of een administratief medewerker gaat met verlof, op vakantie of is ziek, dan heeft u voor een korte periode een extra kracht of vervanging nodig. Iemand die zich snel kan inwerken, want u wilt geen achterstand oplopen met uw administratie. Daarom is er Mareba.

Wat Mareba voor u kan betekenen:

  • verwerken van inkoop-, verkoopfacturen en bankafschriften
  • beheren van uw debiteuren
  • beheren van uw crediteuren
  • beheren van uw voorraad
  • afhandelen van binnenkomend telefoonverkeer
  • onderhouden van uw klantenbestand
  • verzorgen van diverse correspondentie

Snel de organisatie eigen maken

Wanneer u tijdelijke ondersteuning nodig heeft, wilt u zo snel mogelijk aan de slag. Daarom werk ik mijzelf snel in uw organisatie in, zodat u vanaf dag één al verschil ziet in uw administratie en boekhouding.

Voordelen van Mareba:

  • U bespaart tijd. U kunt zich weer volledig focussen op uw kerntaken.
  • U hoeft u niet druk te maken of facturen wel op tijd betaald worden.
  • U bepaalt waar ik werk. Omdat ik mijn werk veelal online kan doen, kan ik werken waar u maar wilt.

Direct een afspraak inplannen? Ik kom graag bij u langs voor een vrijblijvend gesprek.

Neem contact met mij op

Breed geschoold

Door mijn brede kennis kan ik eenvoudig op veel punten ondersteunen. Van grootboekmutaties tot het afhandelen van telefoontjes en van voorraadbeheer tot het doen van aangifte voor uw omzetbelasting. En dat kan al vanaf een aantal uur per week of per maand. Zonder risico’s, want omdat het om een tijdelijk project gaat hoeft u mij niet op te nemen in uw loonadministratie of te verzekeren.

Waarom Mareba?

- Interim ondersteuning

Door de groei van ons bedrijf hadden wij behoefte aan een extra administratief medewerkster, hiervoor zijn wij half 2017 in contact gekomen met Martina Stronkhorst van Mareba.

Martina heeft ons in een periode van ca. één jaar ondersteund bij de boekhouding en het debiteurenbeheer. Daarna hebben wij een ‘vast’ persoon aangenomen voor deze werkzaamheden.

We hebben met plezier met Martina samengewerkt, ze heeft snel een plekje in ons team gekregen en ca. twee dagen per week meegedraaid! Wij hebben Martina ervaren als betrouwbaar, flexibel en enthousiast!

Van den Top Tuinonline B.V.

Wesselseweg 46

3771 PC Barneveld

Barneveld, oktober 2018

Waarom Mareba?

- Interim ondersteuning

In de periode dat wij behoefte hadden aan extra inzet op de administratie heeft Martina zich bewezen als een deskundige interimmer. We hebben haar leren kennen als flexibel en nauwkeurig. Met haar professionele instelling is zij snel ingewerkt en productief. Ze is een prettige persoonlijkheid die zich eenvoudig aanpast aan de situatie/werkomgeving. Kortom, een samenwerking naar volle tevredenheid!

Stichting De Rozelaar

Herjan Vierwind, manager bedrijfsvoering

Barneveld, februari 2016

Direct een afspraak inplannen?

Bel Mareba 06 - 122 107 23

Algemene voorwaarden (PDF) - Privacyverklaring (PDF)

© Mareba administratieve ondersteuning - Ontwikkeld door Ikabus