Financieel-administratieve diensten
Het zorgen voor een overzichtelijke boekhouding en administratie is een vak apart. En daarom misschien iets waar u niet aan wilt beginnen. Of waar u geen tijd voor heeft. En dat terwijl het wel ontzettend belangrijk is om bij te houden. Voor de Belastingdienst, maar nog meer voor uzelf. Ik kan u daarbij ondersteunen. Zo help ik u inzicht krijgen in uw inkomsten en uitgaven en zorg ik ervoor dat uw facturen op tijd betaald worden. Want dat is tenslotte waar u het allemaal voor doet.
Wat Mareba voor u kan betekenen:
- verwerken van inkoop-, verkoopfacturen en bankafschriften
- doen van aangifte van uw omzetbelasting
- beheren van uw debiteuren
- beheren van uw crediteuren
- diverse grootboekmutaties
- beheren van uw voorraad
- helpen met het opzetten/inrichten van uw administratie
Debiteurenbeheer
U werkt met de veronderstelling dat uw opdrachtgevers zich aan hun betalingstermijn houden. Helaas is dit niet altijd zo vanzelfsprekend. Mareba helpt u door al in een vroeg stadium contact met uw klanten op te nemen en hen te herinneren aan hun betaling. Zo kunt u door blijven werken, zonder dat u zich zorgen hoeft te maken over uw cashflow.
Voorraadbeheer
Het geheim van goed voorraadbeheer is dat u zo min mogelijk kosten maakt op uw opslag, maar dat u wel voldoende goederen heeft om uw dienst te kunnen verlenen. Hoeveel producten zijn er bij u in omloop en hoeveel moet u nog bestellen? Ik help u met dit overzicht en voorkom dat u nooit te veel of te weinig in huis hebt. Zo kan uw bedrijf zonder problemen door blijven draaien.
Voordelen van Mareba:
- U kunt gewoon doorwerken en hoeft u geen zorgen te maken of uw verzonden facturen wel op tijd betaald worden.
- Uw boekhouding en administratie zijn altijd up-to-date en voldoen aan alle fiscale regels.
- Uw voorraad is altijd up-to-date, zodat u nooit onnodig kosten maakt door teveel voorraad.
Direct een afspraak inplannen? Ik kom graag bij u langs voor een vrijblijvend gesprek.
Altijd bij de hand
Om uw financiële zaken overzichtelijk in kaart te brengen, werk ik met boekhoudpakketten als Exact, King, AFAS en Minipak. Zo heb ik al uw cijfers altijd overzichtelijk binnen handbereik. Zo kan ik aan de slag waar u dat maar wilt. Op locatie of op mijn eigen kantoor.
Waarom Mareba?
- Ondersteuning op korte termijn
Martina is bij ons begonnen toen wij op korte termijn ondersteuning zochten bij administratieve werkzaamheden. Ondanks dat de taken vrij specifiek zijn en Martina maar een beperkt aantal uren voor ons werkt, kon ze hier snel zelfstandig mee aan de slag. Daarbij werkt ze accuraat en op een prettige manier samen. Martina is pragmatisch ingesteld en verschillende werkzaamheden worden dan ook goed opgepakt.
Stichting Medinello Revalidatie Zorg
Jabe Mertens, Bestuurder
Amersfoort, november 2016
Waarom Mareba?
- Elke vraag een uitdaging
Ik heb vertrouwen in mijn BBQ bedrijfje wat ik in september 2019 gestart ben en zet me daar voor meer dan 100% voor in om zodoende mijn klanten/gasten optimaal te laten genieten van de sfeer en beleving die ik wil overbrengen.
Ik heb weinig met financieel en administratief werk en ben daarom ook heel blij dat Mareba daar ook met meer dan 100% induikt... elke keer weer als ik bij ze aanklop met een vraag of voor mij een onduidelijkheid doen ze er alles aan om mij daarmee te helpen.
Ze zien in elke vraag de uitdaging door met het beste antwoord en resultaat er weer bij mij op terug te komen.
Ik ben blij met ze....., hoop zij ook met mij... :)
180gradenBBQ
Johan van der Heijden, eigenaar
Barneveld, augustus 2020
Waarom Mareba?
- Flexibele opstelling
Mareba ondersteunt ons meerdere jaren naar tevredenheid in de financiële administratie (zoals aangifte omzetbelasting en het verwerken van facturen) en heeft ondersteund bij de loonadministratie.
Voor een dynamische organisatie als de onze was het vooral ook fijn hoe flexibel ze zich opstelde en dat ze tijdig schakelde bij verzoeken
Code Blauw
Sjoerd Jansen, partner
Barneveld, december 2023
Waarom Mareba?
- Administratieve ondersteuning
In 2013 heeft Succlean software aangeschaft die speciaal ontwikkeld is voor de schoonmaakbranche. Gedurende dat jaar hebben we één voor één verschillende modules geïmplementeerd: CRM, HRM, Planning en de Salarisadministratie. Tot slot hebben we ultimo 2013 de module Financiële Administratie aangeschaft. Voor deze laatste module waren we op zoek naar iemand met ruime boekhoudkundige ervaring die deze module bij ons kon implementeren en integreren. We zijn blij dat we hiervoor Martina benaderd hebben, vanwege haar daadkrachtige en pragmatische aanpak. Martina verricht uitstekend werk, tot ieders tevredenheid.
Direct een afspraak inplannen?
Bel Mareba 06 - 122 107 23
Algemene voorwaarden (PDF) - Privacyverklaring (PDF)
© Mareba administratieve ondersteuning - Ontwikkeld door Ikabus