Secretarieel-administratieve diensten

Binnenkomende meldingen van mails die zich opstapelen, een telefoon die blijft rinkelen en een stapel ongeopende brieven. U komt bijna niet meer aan werken toe. Terwijl dát juist hetgeen is wat u het liefst doet. Mareba helpt u weer focussen door deze taken van u over te nemen. Zo zorg ik ervoor dat klanten altijd een contactmoment hebben en hun vraag kwijt kunnen. Maar ook dat u precies in kaart krijgt wie uw klanten zijn, zodat u uw informatie op hen kan afstemmen.

Wat Mareba voor u kan betekenen:

  • behandelen van inkomende en uitgaande post
  • afhandelen van binnenkomend telefoonverkeer
  • inkoop van kantoor- en kantinebenodigdheden
  • onderhouden van uw klantenbestand
  • verzorgen van diverse correspondentie via brief, mail en telefoon
  • beheren van het archief

Afhandelen van telefoon- en mailverkeer

Geen tijd om de telefoon op te nemen of te reageren op alle inkomende mails? Geen zorgen. Ik zorg ervoor dat elke klant die contact met uw bedrijf zoekt een contactmoment heeft en dat hij zijn vraag kan neerleggen. Zo krijgt uw klant altijd een nette reactie en hoeft hij niet te wachten. Ook plan ik een vervolgactie in en zorg ik ervoor dat deze actie op tijd wordt doorgevoerd. U kunt daarentegen ongestoord blijven werken en doen waar u goed in bent.

Onderhouden van uw klantenbestand

Een goed onderhouden klantenbestand betekent dat u geen onnodige missers maakt met klanten. U weet wie uw klant is, wat zijn betaalstatus is en hoeveel uren of verkopen er al op zijn naam staan. Nog lastig of geen tijd? Ik ondersteun u hierbij. Ik zorg ervoor dat uw klantenbestand weer up-to-date wordt, zodat u uw marketingtools kunt afstemmen op de interesses en activiteiten van uw klant.

Voordelen van Mareba:

  • U heeft zo een vast contactpersoon voor al uw klanten en leveranciers.
  • U kunt zich focussen op uw kerntaken, zonder dat u continu wordt afgeleid door klanten of leveranciers die bellen met een vraag.
  • Uw contactmomenten zijn effectiever, omdat u precies weet wie uw klant is.

Direct een afspraak inplannen? Ik kom graag bij u langs voor een vrijblijvend gesprek.

Neem contact met mij op

Voor een korte periode?

Is het topdrukte of is uw administratief medewerker met verlof of ziek? Ook voor een korte periode kunt u mij inschakelen. Al voor enkele uren per week of per maand.

Neem direct contact op of lees meer over mijn Interim dienst.

Waarom Mareba?

- Branche specifieke administraties

Martina is in staat om zich in korte tijd in te werken, ook als het heel specifieke branche gerelateerde administraties zijn. Ze heeft snel in de gaten waar prioriteiten liggen, brengt orde aan en werkt zich snel door achterstanden heen. Ze heeft een flexibele werkhouding waardoor ze zowel op vaste tijden als op piekmomenten extra bij kan springen. Met haar professionele attitude en enthousiaste omgangsvormen weet ze snel het vertrouwen te winnen op verschillende niveaus. Ze kent het verschil tussen de grote lijnen en de details zodat ze niet alleen administraties bijhoudt maar ook weet te monitoren.

KRB B.V.

Kees Vlot, directeur

Barneveld, december 2015

Direct een afspraak inplannen?

Bel Mareba 06 - 122 107 23

Algemene voorwaarden (PDF) - Privacyverklaring (PDF)

© Mareba administratieve ondersteuning - Ontwikkeld door Ikabus