Secretarieel-administratieve diensten

Binnenkomende meldingen van mails die zich opstapelen, een telefoon die blijft rinkelen en een stapel ongeopende brieven. U komt bijna niet meer aan werken toe. Terwijl dát juist hetgeen is wat u het liefst doet. Mareba helpt u weer focussen door deze taken van u over te nemen. Zo zorg ik ervoor dat klanten altijd een contactmoment hebben en hun vraag kwijt kunnen. Maar ook dat u precies in kaart krijgt wie uw klanten zijn, zodat u uw informatie op hen kan afstemmen.

Wat Mareba voor u kan betekenen:

  • behandelen van inkomende en uitgaande post
  • afhandelen van binnenkomend telefoonverkeer
  • inkoop van kantoor- en kantinebenodigdheden
  • onderhouden van uw klantenbestand
  • verzorgen van diverse correspondentie via brief, mail en telefoon
  • beheren van het archief

Afhandelen van telefoon- en mailverkeer

Geen tijd om de telefoon op te nemen of te reageren op alle inkomende mails? Geen zorgen. Ik zorg ervoor dat elke klant die contact met uw bedrijf zoekt een contactmoment heeft en dat hij zijn vraag kan neerleggen. Zo krijgt uw klant altijd een nette reactie en hoeft hij niet te wachten. Ook plan ik een vervolgactie in en zorg ik ervoor dat deze actie op tijd wordt doorgevoerd. U kunt daarentegen ongestoord blijven werken en doen waar u goed in bent.

Onderhouden van uw klantenbestand

Een goed onderhouden klantenbestand betekent dat u geen onnodige missers maakt met klanten. U weet wie uw klant is, wat zijn betaalstatus is en hoeveel uren of verkopen er al op zijn naam staan. Nog lastig of geen tijd? Ik ondersteun u hierbij. Ik zorg ervoor dat uw klantenbestand weer up-to-date wordt, zodat u uw marketingtools kunt afstemmen op de interesses en activiteiten van uw klant.

Voordelen van Mareba:

  • U heeft zo een vast contactpersoon voor al uw klanten en leveranciers.
  • U kunt zich focussen op uw kerntaken, zonder dat u continu wordt afgeleid door klanten of leveranciers die bellen met een vraag.
  • Uw contactmomenten zijn effectiever, omdat u precies weet wie uw klant is.

Direct een afspraak inplannen? Ik kom graag bij u langs voor een vrijblijvend gesprek.

Neem contact met mij op

Voor een korte periode?

Is het topdrukte of is uw administratief medewerker met verlof of ziek? Ook voor een korte periode kunt u mij inschakelen. Al voor enkele uren per week of per maand.

Neem direct contact op of lees meer over mijn Interim dienst.

Waarom Mareba?

- Administratieve ondersteuning

In 2013 heeft Succlean software aangeschaft die speciaal ontwikkeld is voor de schoonmaakbranche. Gedurende dat jaar hebben we één voor één verschillende modules geïmplementeerd: CRM, HRM, Planning en de Salarisadministratie. Tot slot hebben we ultimo 2013 de module Financiële Administratie aangeschaft. Voor deze laatste module waren we op zoek naar iemand met ruime boekhoudkundige ervaring die deze module bij ons kon implementeren en integreren. We zijn blij dat we hiervoor Martina benaderd hebben, vanwege haar daadkrachtige en pragmatische aanpak. Martina verricht uitstekend werk, tot ieders tevredenheid.

Schoonmaakbedrijf Succlean B.V.

Remco Thiecke, Directeur.

Leusden, juli 2014

www.succlean.nl

Direct een afspraak inplannen?

Bel Mareba 06 - 122 107 23

Algemene voorwaarden (PDF) - Privacyverklaring (PDF)

© Mareba administratieve ondersteuning - Ontwikkeld door Ikabus