Financieel-administratieve diensten

Het zorgen voor een overzichtelijke boekhouding en administratie is een vak apart. En daarom misschien iets waar u niet aan wilt beginnen. Of waar u geen tijd voor heeft. En dat terwijl het wel ontzettend belangrijk is om bij te houden. Voor de Belastingdienst, maar nog meer voor uzelf. Ik kan u daarbij ondersteunen. Zo help ik u inzicht krijgen in uw inkomsten en uitgaven en zorg ik ervoor dat uw facturen op tijd betaald worden. Want dat is tenslotte waar u het allemaal voor doet.

Wat Mareba voor u kan betekenen:

  • verwerken van inkoop-, verkoopfacturen en bankafschriften
  • doen van aangifte van uw omzetbelasting
  • beheren van uw debiteuren
  • beheren van uw crediteuren
  • diverse grootboekmutaties
  • beheren van uw voorraad
  • helpen met het opzetten/inrichten van uw administratie

Debiteurenbeheer

U werkt met de veronderstelling dat uw opdrachtgevers zich aan hun betalingstermijn houden. Helaas is dit niet altijd zo vanzelfsprekend. Mareba helpt u door al in een vroeg stadium contact met uw klanten op te nemen en hen te herinneren aan hun betaling. Zo kunt u door blijven werken, zonder dat u zich zorgen hoeft te maken over uw cashflow.

Voorraadbeheer

Het geheim van goed voorraadbeheer is dat u zo min mogelijk kosten maakt op uw opslag, maar dat u wel voldoende goederen heeft om uw dienst te kunnen verlenen. Hoeveel producten zijn er bij u in omloop en hoeveel moet u nog bestellen? Ik help u met dit overzicht en voorkom dat u nooit te veel of te weinig in huis hebt. Zo kan uw bedrijf zonder problemen door blijven draaien.

Voordelen van Mareba:

  • U kunt gewoon doorwerken en hoeft u geen zorgen te maken of uw verzonden facturen wel op tijd betaald worden.
  • Uw boekhouding en administratie zijn altijd up-to-date en voldoen aan alle fiscale regels.
  • Uw voorraad is altijd up-to-date, zodat u nooit onnodig kosten maakt door teveel voorraad.

Direct een afspraak inplannen? Ik kom graag bij u langs voor een vrijblijvend gesprek.

Neem contact met mij op

Altijd bij de hand

Om uw financiële zaken overzichtelijk in kaart te brengen, werk ik met boekhoudpakketten als Exact, King, AFAS en Minipak. Zo heb ik al uw cijfers altijd overzichtelijk binnen handbereik. Zo kan ik aan de slag waar u dat maar wilt. Op locatie of op mijn eigen kantoor.

Waarom Mareba?

- Branche specifieke administraties

Martina is in staat om zich in korte tijd in te werken, ook als het heel specifieke branche gerelateerde administraties zijn. Ze heeft snel in de gaten waar prioriteiten liggen, brengt orde aan en werkt zich snel door achterstanden heen. Ze heeft een flexibele werkhouding waardoor ze zowel op vaste tijden als op piekmomenten extra bij kan springen. Met haar professionele attitude en enthousiaste omgangsvormen weet ze snel het vertrouwen te winnen op verschillende niveaus. Ze kent het verschil tussen de grote lijnen en de details zodat ze niet alleen administraties bijhoudt maar ook weet te monitoren.

KRB B.V.

Kees Vlot, directeur

Barneveld, december 2015

Waarom Mareba?

- Ondersteuning op korte termijn

Martina is bij ons begonnen toen wij op korte termijn ondersteuning zochten bij administratieve werkzaamheden. Ondanks dat de taken vrij specifiek zijn en Martina maar een beperkt aantal uren voor ons werkt, kon ze hier snel zelfstandig mee aan de slag. Daarbij werkt ze accuraat en op een prettige manier samen. Martina is pragmatisch ingesteld en verschillende werkzaamheden worden dan ook goed opgepakt.

Stichting Medinello Revalidatie Zorg

Jabe Mertens, Bestuurder

Amersfoort, november 2016

Direct een afspraak inplannen?

Bel Mareba 06 - 122 107 23

Algemene voorwaarden (PDF) - Privacyverklaring (PDF)

© Mareba administratieve ondersteuning - Ontwikkeld door Ikabus